Klientų poreikių išsiaiškinimas ir paslaugos/produkto pritaikymas pagal klientų aptarnavimo standartus;
Aptarnauti ir rūpintis esamais klientais;
Įgyvendinti iškeltus pardavimų ir klientų aptarnavimo kokybės tikslus.
Reikalavimai
Puikūs lietuvių kalbos įgūdžiai (žodžiu ir raštu);
Pardavimų bei klientų aptarnavimo patirtis (darbas su pardavimais telefonu – privalumas);
Gebėjimas planuotis laiką ir dirbti savarankiškai;
Komunikabilumas ir derybų įgūdžiai;
Motyvacija siekiant asmeninių bei komandinių tikslų.
Įmonė siūlo
Motyvuojančią į rezultatą orientuotą atlygio sistemą;
Išsikeltų asmeninių finansinių tikslų pasiekimą;
Karjeros galimybes;
Lanksčiai derinamą darbo grafiką;
Jaukų ofisą patogioje vietoje;
Draugišką ir motyvuotą komandą;
Asmeninį augimą, tobulėjimą;
Kvalifikacijos kėlimo mokymus;
Dalyvavimą įmonės renginiuose;
Galimybę realizuoti save renginių organizavime, seminarų vedime, projektuose.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.