• Santykių palaikymas su esamais įmonės tiekėjais, gamintojais Italijoje, bendradarbiavimas su klientais Rytų šalių rinkose;
• Prekių importo / eksporto procesų koordinavimas, transporto organizavimas, su prekių pirstatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
• Ataskaitų Excel programa rengimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis;
• Anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
• Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
• Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.
Įmonė siūlo
Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) nuo 800 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.