2022-07-29 11:26:48

Vadovo asistentė (-as) - sutarčių administratorė (-ius) (Būtini Excel įgūdžiai)

CVMarket.lt klientas
1100 - 1650 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Pagalba vadybos skyriui bei projektų vadovams rengiant pasiūlymus, sutartis ir kitus sandorio dokumentus;
• Duomenų analizė, klientų duomenų administravimas, klientų finansinių rodiklių stebėjimas, analizė Excel programoje;
• Biuro darbo bei komunikacijos užtikrinimas, dokumentų rengimas ir sisteminimas ir kt.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis būtų privalumas;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina patirtis dirbant Excel);
• Puikios anglų kalbos žinios;
• Greita orientacija, atsakingumas, komunikabilumas, kruopštumas, savarankiškumas, iniciatyvumas;
• Gebėjimas dirbti komandoje.

PRIVALUMAI:
• Vokiečių kalbos mokėjimas - didelis privalumas.

Įmonė siūlo

Įdomų, atsakingą darbą, puikias darbo sąlygas, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes šiuolaikiškoje lyderiaujančioje kompanijoje, visas darbui reikalingas priemones.

Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 700 - 1000 €.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.