Bendravimas su esamais įmonės klientais, iškilusių problemų sprendimas savo kompetencijos ribose;
Kasdienių administracinių užduočių atlikimas (įvairaus pobūdžio korespondencija, kopijavimas, archyvavimas, korespondencijos peržiūra ir pasiskirstymas);
Pašto siuntų rengimas;
Dokumentų rengimas ir registravimas sistemoje;
Svečių priėmimas;
Pagalba filialo vadovui.
Reikalavimai
Organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, aukšta asmeninė atsakomybė, labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai dirbti;
Žinoti tarnybinio etiketo reikalavimus, lankytojų aptarnavimo proceso organizavimo taisykles ir metodus, informacinius srautus;
Gerai mokėti valstybinę kalbą, sklandžiai dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, išmanyti raštvedybos taisykles;
Kompiuterinis raštingumas bei MS Office programinės įrangos naudojimo įgūdžiai;
Būti susipažinusiam su labiausiai paplitusiomis personalo apskaitos ir dokumentų tvarkymo programomis.
Įmonė siūlo
Dinamišką ir atsakingą darbą;
Saviraiškos bei profesinio tobulėjimo augimo galimybes;
Pozityvią darbo aplinką;
Visas reikalingas darbo priemones;
Konkurencingą atlygį ir PRIEDUS už pasiektus rezultatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!