2025-01-23 11:16:08

Veiklos administravimo skyriaus vyriausiasis (-ioji) specialistas (-ė)

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba
1785 - 1999 €/mėn. Prieš mokesčius
Galimybė kartais dirbti iš namų
Lietuvos Respublikos lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba - nepriklausoma žmogaus teisių institucija, kuri rūpinasi lygių galimybių užtikrinimu Lietuvoje. Prižiūrime, kaip įgyvendinamos Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintos lygios teisės, atliekame tyrimus dėl diskriminacijos, konsultuojame piliečius ir organizacijas lygių galimybių užtikrinimo klausimais, žingsnis po žingsnio siekiame pokyčio Lietuvoje.

Darbo aprašymas

Šiuo metu ieškome Veiklos administravimo skyriaus komandos nario (-ės), kuriam (-iai) artimas dokumentų valdymas ir administravimas bei sklandus kasdienės veiklos organizavimas.

Jei ši sritis tave domina, mėgsti tvarką ir struktūrą - kviečiame prisijungti!

Tavo atsakomybės bus:

  • Lygių galimybių kontrolieriaus (-ės) darbotvarkės koordinavimas, susitikimų ir pasitarimų organizavimas;
  • Svečių, partnerių, delegacijų priėmimas ir reprezentavimas laikantis etiketo reikalavimų;
  • Klientų ir kitų asmenų, atvykusių į Tarnybą, aptarnavimas bei konsultavimas Tarnybos bendruoju telefonu;
  • Gaunamos informacijos registravimas ir dokumentų administravimas Dokumentų valdymo bendrojoje sistemoje DBSIS, sąskaitų administravimo bendrojoje informacinėje sistemoje SABIS, dokumentų pristatymo fiziniams ir juridiniams asmenims informacinėje sistemoje E. pristatymas;
  • Tarnybos elektroninio pašto dėžutės administravimas (elektroniniu paštu gautų dokumentų, pranešimų peržiūrą ir tvarkymas);
  • Dokumentų į teisės aktų registrą (TAR), teisės aktų informacinę sistemą (TAIS) ir dokumentų per Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalą teikimas;
  • Tarnybos dokumentacijos plano ir registrų sąrašo rengimas, metodinės bei praktinės pagalbos dokumentų tvarkymo klausimais Tarnybos darbuotojams teikimas;
  • Dokumentų valstybės archyvui ruošimo ir perdavimo organizavimas;
  • Apibendrintos informacijos susijusios su skundais ir kreipimaisiais į Tarnybą kaupimas, sisteminimas ir apdorojimas;
  • Atsakymų į paklausimus bendraisiais Tarnybos kompetencijos klausimais rengimas;
  • Esant poreikiui - posėdžių ir susirinkimų protokolavimas.

Reikalavimai

Tikimės, kad Tu:

  • turi ne žemesnį nei aukštąjį koleginį išsilavinimą (profesinio bakalauro kvalifikacinį laipsnį) arba jam lygiavertę aukštojo mokslo kvalifikaciją;
  • turi ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo ar panašaus darbo srityje;
  • moki anglų kalbą ne žemesniu nei B1 lygiu;
  • išmanai Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą viešojo administravimo institucijose (dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą, saugojimą) bei moki juos taikyti praktikoje;
  • moki dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu, naudotis telekomunikacine technika;
  • turi patirties dirbant dokumentų valdymo sistemomis;
  • gebi valdyti, kaupti, sisteminti informaciją, rengti ataskaitas, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.

Įmonė siūlo

  • pozityvų požiūrį į darbo ir asmeninio gyvenimo balansą (galimybė dalį laiko dirbti nuotoliniu būdu, darbo grafiko derinimas atsižvelgiant į šeimos ir asmeninius įsipareigojimus, kitus poreikius);
  • darbą draugiškame bei motyvuojančiame kolektyve;
  • augintiniams draugišką biurą.

Siekiant patikrinti, ar asmuo yra tinkamas eiti vyriausiojo (-iosios) specialisto (-ės) pareigas bus nustatomas 3 mėnesių išbandymo terminas.

Atrankos būdas: darbo pokalbis.

Šiai pareigybei taikomas pareiginės algos koeficiento intervalas: nuo 1 iki 1,12. Atsižvelgiant į atrankos laimėtojo (-os) įgūdžius, kompetenciją ir darbo patirtį bus nustatomas konkretus koeficiento dydis. 

Apie tolimesnį atrankos etapą informuosime tik atrinktus kandidatus (-es).

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo