2025-01-23 11:16:08

VERSLO IS SKYRIAUS VADOVAS (-Ė)

CVMarket.lt Client
3662 - 5494 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Savo sukauptą patirtį pritaikysite:

  • planuojant, organizuojant ir koordinuojant skyriaus veiklą;
  • koordinuojant Verslo registrų ir informacinių sistemų paslaugų teikimą, organizuojant jų priežiūros, vystymo darbus ir užtikrinant atitikimą veiklos procesams;
  • diegiant efektyvų procesinį valdymą (procesų kūrimas, vykdymas, palaikymas, tobulinimas ir kontrolė);
  • pagal kompetenciją inicijuojant viešuosius pirkimus dėl prekių, paslaugų ar darbų pirkimo, kai tai yra reikalinga įgyvendinant Skyriui nustatytus tikslus / uždavinius, vykdant funkcijas;
  • inicijuojant sprendimų priėmimą ir naujų priemonių, reikalingų užtikrinti efektyviai Skyriaus veiklai ir tikslų įgyvendinimui;
  • pagal Skyriaus kompetenciją dalyvaujant teisės aktų projektų rengime ir teikiant pasiūlymus dėl atitinkamų teisės aktų tobulinimo, kontroliuojant jų taikymą;
  • atstovaujant Registrų centro interesams santykiuose su valstybės ir savivaldybės įstaigomis ir institucijomis, visuomeninėmis organizacijomis, fiziniais ir juridiniais asmenimis.

Reikalavimai

  • aukštasis universitetinis arba jam prilygintas išsilavinimas: socialinių mokslų studijų, teisės, ekonomikos, socialinių studijų, verslo ir vadybos studijų krypčių ar technologijos mokslų studijų srityse (bakalauro ar jam prilygintas kvalifikacinis laipsnis);
  • ne mažesnė kaip 2 metų vadovavimo padaliniui ar projekto grupei patirtis;
  • ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis kuruojamoje srityje (valdant IT sistemų kūrimą bei modernizavimą, ruošiant bei analizuojant teisės aktų pakeitimus);
  • Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • gebėjimas sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis lietuvių kalba (raštu ir žodžiu);
  • anglų kalbos mokėjimas B1 lygiu;
  • gebėjimas dirbti „Microsoft Office“ programų paketu bei informacinių sistemų, būtinų tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, išmanymas;
  • Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatyme nustatytiems reikalavimams, atitikimas;
  • strateginis mąstymas, atsakingumas, iniciatyvumas, orientacija į rezultatus, profesionalumas, bendradarbiavimas, nepriekaištinga asmeninė ir dalykinė reputacija.

Įmonė siūlo

  • galimybes prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo kuriant bei diegiant naujoves strateginę reikšmę Lietuvai turinčioje įmonėje;
  • iššūkius, tobulėjimą ir profesinį augimą;
  • bendradarbiavimą, atsakomybę ir profesionalumą;
  • darbo užmokestį nuo 3 662 Eur su mokesčiais (3 662 – 5 494 Eur su mokesčiais). Tikslus darbo užmokesčio dydis priklausys nuo Jūsų turimos kompetencijos ir profesinės patirties. Darbo užmokestis – tik dalis atlygio. Papildomai uždirbsite kintamąją metinio atlygio dalį, priklausančią nuo Jūsų ir įmonės veiklos rezultatų. Taip pat mūsų darbuotojams teikiamos papildomos naudos: hibridinis darbo modelis, mokymai, papildomos atostogų dienos ir galimybės rūpintis sveikata.

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatymo 5 str. 3 d., prašome per PINREG su pretendento dokumentais, pateikti privačių interesų deklaraciją. Kilus klausimams galite kreiptis į Prevencijos departamento Tyrimų ir vidaus kontrolės skyriaus analitiką Justą Zaikauską tel. +370 667 14864

Informuojame, kad kandidatuodami Jūs pateikiate valstybės įmonei Registrų centrui savo asmens duomenis. Susipažinti, kaip tvarkome asmens duomenis galite įmonės Asmens duomenų tvarkymo tvarkos taisyklėse.

Kontaktai pasiteiravimui: Sigrida Krikščiūnaitė, tel. +370 667 14876.