Kurti ir įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros kampanijas (Meta, Google Ads, Facebook Ads, FB, Instagram, LinkedIn ir kt.);
Administruoti ir optimizuoti įmonės svetainę, e. parduotuvę (SEO, UX);
Bendradarbiauti su UGC ir nuomonės formuotojais (influenceriais), teikti užduočių santraukas, kelti KPI ir juos analizuoti;
Analizuoti kampanijų rezultatus, teikti ataskaitas ir įžvalgas (Google Analytics, Meta Business Suite ir kt.);
Koordinuoti darbą su išoriniais partneriais;
Stebėti rinkos tendencijas ir pasiūlyti naujas skaitmeninės komunikacijos idėjas.
Reikalavimai
Google Ads, Meta Ads, SEO, Google Analytics, e. pašto rinkodaros žinios;
Darbo patirtis skaitmeninės rinkodaros srityje - privalumas;
Geros rašytinės ir žodinės lietuvių kalbos žinios, anglų kalbos mokėjimas – privalumas;
Gebėjimas analizuoti duomenis ir teikti įžvalgas;
Kūrybiškumas, iniciatyvumas ir atsakomybė.
Įmonė siūlo
Mokymosi ir tobulėjimo galimybę;
Hibridinio darbo galimybę;
Draugišką bei padėti pasiryžusį mentorių/vadovą;
Galimybę dalyvauti visuose įmonės renginiuose bei vidiniuose ir išoriniuose mokymuose.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.