Jis bus atsakingas už pilną įmonės buhalterinės apskaitos vedimą, finansinės atsakomybės ir ataskaitų ruošimą ir teikimą, ataskaitų vadovybei rengimą, įmonės rodiklių analizę, buhalterinės apskaitos optimizavimą, finansinių srautų planavimą ir kt.
Reikalavimai
-aukštasis išsilavinimas (pageidautina ekonomikas, finansų, vadybos srityje);
-sėkminga analogiško darbo patirtis ne mažiau kaip 3 metai;
-puikus apskaitos standartų ir mokesčių įstatymų išmanymas;
-geras anglų ir rusų kalbų mokėjimas;
-puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel), patirtis dirbant su buhalterinėmis programomis (privalumas Navision);
-atsakingumas, savarankiškumas, kruopštumas, analitiniai gebėjimai.
Įmonė siūlo
Atsakingą, savarankišką darbą, konkurencingas darbo sąlygas, konkurencingą atlygį.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!