Buhalterijos vedimas nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų rinkinio sudarymo 3 Všį įmonėms (ne PVM mokėtojai, veikla - stacionari slauga ir globa) ir 1 UAB (PVM mokėtojas, 1 darbuotojas);
Mokestinių deklaracijų ir statistinių ataskaitų rengimas bei jų teikimą valstybinėms institucijoms;
Darbą su bankais, faktoringo, draudimo įmonėmis, Sodra ir VMI;
Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisėtumo užtikrinimas;
Įmonės duomenų analizė, ataskaitų teikimas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas apskaitos, buhalterijos, finansų srityje;
Panašaus darbo patirtis;
Mokėjimas dirbti su programa (Business Central (buvęs Navision) - privalumas;
Analitinis mąstymas, kruopštumas, organizuotumas.
Įmonė siūlo
Konkurencingą atlygį, atitinkantį turimą darbo patirtį bei kvalifikaciją;
Hibridinio darbo modelį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.