PERSONALO AKADEMIJOS (personaloakademija.lt - daugiau įvairių darbo skelbimų) klientė - sėkmingai 15 metų Lietuvoje veikianti įmonė, priklausanti tarptautiniam įmonių tinklui ir teikianti aukštos kokybės buhalterinės apskaitos, finansines, audito ir mokesčių konsultacijų paslaugas įvairių sektorių verslui. Įmonės specialistai – patyrę buhalteriai, finansininkai ir analitikai, nuolat tobulinantys savo kompetencijas tiek nacionaliniu, tiek tarptautiniu lygiu. Įmonėje įdiegta kokybės kontrolės sistema užtikrina aukščiausią paslaugų standartą, o ilgametė patirtis ir patikimumas leidžia klientams priimti efektyvius verslo sprendimus.
Darbo aprašymas
- Klientų buhalterinės apskaitos procesų priežiūra;
- Buhalterių darbo koordinavimas ir priežiūra, užtikrinant tvarkos, terminų ir kokybės laikymąsi;
- Finansinių ir konsoliduotų ataskaitų rengimas bei apskaitos kokybės užtikrinimas;
- Klientų konsultavimas ir bendradarbiavimas.
Reikalavimai
- Aukštasis finansų, buhalterijos sričių išsilavinimas;
- Ne mažesnė kaip 5 metų buhalterinės apskaitos patirtis, iš jų bent 2–3 metai – vadovaujamose ar vyr. buhalterės pareigose;
- Patirtis rengiant individualias ir konsoliduotas finansines ataskaitas;
- Didelis privalumas – praktinė patirtis dirbant su šiomis apskaitos sistemomis: Microsoft Dynamics NAV, Rivile, Directo, Dineta, DB Apskaita;
- Gebėjimas taikyti VAS, (IFRS išmanymas - privalumas);
- Gebėjimas vadovauti komandai, planuoti darbą ir laikytis terminų;
- Analitinis mąstymas, noras tobulėti, domėjimasis naujovėmis finansų srityje.
Įmonė siūlo
- Fiksuotą 2000 - 3000 eurų/mėn. atlyginimą “į rankas”, priklausantį nuo turimų kompetencijų;
- Galimybę po bandomojo laikotarpio dirbti hibridiniu modeliu (įmonės biure/namuose);
- Darbą sėkmingai, stabiliai veikiančioje ir ilgametę patirtį turinčioje kompanijoje;
- Mokymus ir profesinio tobulėjimo galimybes;
- Laisvadienį gimtadienio proga.