• Klientų aptarnavimo skyrių (priskirtos grupės) darbo organizavimas;
• Priskirtos grupės pardavimų apimčių rezultatų analizė, kontrolė ir nuolatinis jų gerinimas;
• Priskirtos grupės klientų aptarnavimo kokybės rezultatų analizė, kontrolė ir nuolatinis jų gerinimas;
• Bendravimas su klientų aptarnavimo specialistais, pagalba vykdant darbo funkcijas;
• Klientų aptarnavimo kokybės Bendrovės klientų aptarnavimo skyriuose užtikrinimas (pokalbių vertinimas, darbo rezultatų ir statistikos aptarimas);
• Darbo grafikų derinimas ir tikrinimas;
• Klientų aptarnavimas ir konsultavimas apie Bendrovės teikiamas paslaugas, kredito sutarčių sudarymas.
Reikalavimai
• Komandos kuravimo patirtis, orientacija į rezultatą;
• Gebėjimas valdyti konfliktines situacijas, užtikrintai išreikšti savo reikalavimus;
• Iniciatyvumas, atsakingumas, savarankiškumas;
• Gebėjimas aiškiai ir suprantamai formuluoti mintis žodžiu ir raštu;
• Rusų ir anglų kalbos žinios;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Excel, Power Point).
Privalumai:
• Patirtis pardavimų srityje;
• Patirtis klientų aptarnavimo srityje.
Įmonė siūlo
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „ Vyr. Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)" siųskite el. paštu. Motyvacinis laiškas yra privalomas, be jo kandidatų CV nebus svarstomi.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.