2022-07-29 11:26:48

Vyresnysis klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Ukmergė)

CVMarket.lt klientas
950 - 980 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Kokie iššūkiai Tavęs laukia?

  • Organizuoti, prižiūrėti ir koordinuoti klientus aptarnaujančių darbuotojų vykdomas užduotis;
  • Užtikrinti sklandų ir kokybišką paslaugų teikimą klientams;
  • Informuoti darbuotojus, kurie aptarnauja klientus, apie tvarkų, paslaugų teikimo sąlygų pakeitimus ir kitas naujienas;
  • Užtikrinti pašto skyriaus veiklą, susijusią su grynųjų pinigų operacijomis, prekių paskirstymu, darbuotojų darbo grafikų sudarymu, darbuotojų konsultavimu;
  • Rengti dienos ataskaitas.

 

Darbo sąlygos:

  • Darbo krūvis – 1 etatas;
  • Darbo grafikas – nuo antradienio iki šeštadienio, slankusis darbo grafikas;
  • Neterminuota darbo sutartis;
  • Darbo vieta – Vytauto g. 60, Ukmergė.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu:

  • Pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
  • Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, pardavimų srityje;
  • Moki dirbti kompiuteriu;
  • Esi orientuotas į klientą ir rezultatus.

Įmonė siūlo

Ką mes Tau siūlome:

  • Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
  • Apmokymus neturintiems darbo patirties;
  • Visas socialines garantijas;
  • Laiku mokamą atlyginimą.

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

 

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

 

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.