
Vyresnysis klientų aptarnavimo specialistas (-ė) (Ukmergė)
Darbo aprašymas
Kokie iššūkiai Tavęs laukia?
- Organizuoti, prižiūrėti ir koordinuoti klientus aptarnaujančių darbuotojų vykdomas užduotis;
- Užtikrinti sklandų ir kokybišką paslaugų teikimą klientams;
- Informuoti darbuotojus, kurie aptarnauja klientus, apie tvarkų, paslaugų teikimo sąlygų pakeitimus ir kitas naujienas;
- Užtikrinti pašto skyriaus veiklą, susijusią su grynųjų pinigų operacijomis, prekių paskirstymu, darbuotojų darbo grafikų sudarymu, darbuotojų konsultavimu;
- Rengti dienos ataskaitas.
Darbo sąlygos:
- Darbo krūvis – 1 etatas;
- Darbo grafikas – nuo antradienio iki šeštadienio, slankusis darbo grafikas;
- Neterminuota darbo sutartis;
- Darbo vieta – Vytauto g. 60, Ukmergė.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Tu:
- Pasižymi organizuotumu, iniciatyvumu, esi sąžiningas, pareigingas, atsakingai žiūri į pavestas užduotis;
- Turi darbo patirties klientų aptarnavimo, pardavimų srityje;
- Moki dirbti kompiuteriu;
- Esi orientuotas į klientą ir rezultatus.
Įmonė siūlo
Ką mes Tau siūlome:
- Stabilią darbo vietą sparčiai tobulėjančioje bendrovėje;
- Apmokymus neturintiems darbo patirties;
- Visas socialines garantijas;
- Laiku mokamą atlyginimą.
Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.
Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.
AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių.