Klientų administravimo specialistas (-ė)

Telia

Darbo skelbimo numeris

309104

Darbo aprašymas

Esi talentingas savo srities #profesionalas? Gali neabejoti, jog dirbant „Telia“ tavo #žinios bei patirtis pravers įveikiant neeilinius #iššūkius. Darbas telekomunikacijų srityje yra neįtikėtinai #dinamiškas ir tai veža tuos, kurie drįsta #rizikuoti, nori įveikti save, siekia #tobulėti, svajoja įgyvendinti savo idėjas, o #inovacijos yra neatsiejama jų kasdienybės dalis. Esame #geidžiamiausias 2017 metų Lietuvos darbdavys. Junkis prie mūsų ir mėgaukis visais teikiamais privalumais!

Ieškome kolegos, kuriam galime patikėti įvairias Telia #verslo klientų padalinio administracines užduotis. Šis kolega glaudžiai bendradarbiaus su pardavimo komandomis ir padės užtikrinti sklandų pardavimo ir paslaugų įjungimo procesą.

Tavo pagrindinės užduotys būtų:
• Duomenų ir dokumentų #administravimas (sutarčių derinimas su pardavimų vadovais, duomenų suvedimas į sistemas);
• #Ataskaitų rengimas ir pateikimas atsakingiems asmenims;
• Pardavimų vadybininkų užklausų sprendimas;
• Paslaugų #valdymas sistemose;
• Įvairūs administraciniai darbai (kliento užsakymo valdymas, sutartinių dokumentų ruošimas bei siuntimas, paslaugų apmokestinimas, klaidų taisymas sistemose ir kt.).

Sėkmingai dirbti padės:
• #Patirtis dirbant su sutartimis, duomenų administravimu sistemose;
• Orientacija į #tikslą ir #klientą bei ypatingas dėmesys detalėms;
• Lankstumas, kruopštumas, gebėjimas greitai įsisavinti #naujoves ir efektyviai planuoti darbo laiką;
• Bendradarbiavimas, grįstas Bendrovės vertybėmis;
• #Telekomunikacinių, #IT paslaugų teikimui naudojamų technologijų (ypatingai mobiliosios dalies) žinių pagrindai;
• Anglų, rusų kalbų pagrindai (kad esant reikalui galėtum susikalbėti su klientu).

Mes Tau siūlome:
• Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti #tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
• Asmeninio #tobulėjimo galimybes;
• Plačias horizontalios ir vertikalios #karjeros galimybes TeliaCompany įmonių grupėje;
• Draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.
 

Laukiame Tavo CV!

Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.

Informacija apie darbą:

Darbo vieta:
Vilnius
Darbo pobūdis:
visa darbo diena, darbuotojas
Galioja iki:
2017 m. rugpjūčio 15 d.
Įvestas:
2017 m. liepos 17 d.
Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


 Klientų administravimo specialistas (-ė)


Telia

„Telia Lietuva“ – visa ko tinklas, siūlantis telekomunikacijų, IT ir TV paslaugas iš vienų rankų, siekiant kurti vertę klientams ir suteikti geresnę patirtį žmonėms, verslui ir visuomenei. „Telia Lietuva“ yra Švedijoje įsikūrusios „Telia Company“ šeimos dalis. Grupės tikslas – būti integruotų technologinių sprendimų lydere Šiaurės ir Baltijos šalių regione. „Telia Lietuva“ akcijomis prekiaujama „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržoje, o „Telia Company“ akcijos yra „Nasdaq Stockholm“ ir „Nasdaq Helsinki“ vertybinių popierių biržos sąrašuose.

Peržiūrėti įmonės profilį >