Darbo aprašymas
Siekiant išlaikyti išskirtinę patirtį mūsų klientams, prie komandos kviečiame prisijungti grožio salono administratorių (-ę), kuris (-i) bus atsakingas (-a) už:
- rezervacijų telefonu priėmimą ir konsultavimą; profesionalų klientų priėmimą ir išlydėjimą, malonų aptarnavimą;
- teikiamų paslaugų pristatymą klientams, informacijos ir konsultacijų teikimą;
- atsiskaitymų vykdymą, sąskaitų išrašymą, dokumentacijos pildymą;
- darbuotojų aprūpinimą visomis darbui būtinomis priemonėmis;
- bendros tvarkos priežiūrą;
- administracinius darbus (skambučių, el. pašto kuravimą, klientų registravimą procedūroms, priminimus apie vizitus, klientų duomenų bazės kūrimą, svečių priėmimą ir pan.);
- mokėjimų kontrolė;
- vidinės komunikacijos užtikrinimą.
Reikalavimai
Mes tikimės, kad Jūs:
- turite gerus darbo planavimo, koordinavimo, organizavimo gebėjimus;
- turite kontrolės, iniciatyvumo, atsakingumo, komunikabilumo įgūdžius;
- orientuojatės į tikslą ir rezultatus;
- pasižymite iniciatyvumu bei puikiais bendravimo įgūdžiai;
- turite kompiuterinio raštingumo įgūdžius (MS Office);
- mokate aiškiai ir rišliai teikti informaciją tiek žodžiu, tiek raštu;
- patirtis su klientų registravimo sistema būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Mes siūlome:
- vertingą patirtį vienoje perspektyviausių įmonių pajūryje;
- draugišką, profesionalią ir motyvuotą komandą;
- aktyvų darbą, kuriame realizuojate savo turimas kompetencijas;
- atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus;
- konkurencingą darbo užmokestį bei papildomų naudų paketą.
Darbo grafikas: Pirmadienis - penktadienis, 10-19 val.
Kontaktinis telefonas: 8 610 40356
Manote, jog šis darbo pasiūlymas Jums tinkamas?
Nepraleiskite savo šanso ir kandidatuokite dabar, paspaudę mygtuką "Siųsti CV".
Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!
Darbo skelbimo numeris
#1724262