2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas

CVMarket.lt klientas
1900 - 2200 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Patogaus, greito ir efektyvaus klientų aptarnavimo, laikantis duomenų apsaugos reikalavimų, organizavimas;
  • sklandaus ir nepertraukiamo klientų aptarnavimo ir pardavimo proceso organizavimas, kylančių konfliktų sprendimas;
  • ataskaitų, planų, statistinių rodiklių parengimas bei statistinių duomenų, ataskaitų Lietuvos statistikos departamentui pateikimas;
  • bendrovės bilietų valdymo sistemos tikrinimas ir pastebėtų klaidų taisymas ir kontrolė, informacijos, susijusios su bilietais, teikimas bendrovės padaliniams;
  • mandagaus klientų aptarnavimo užtikrinimas (telefonu, el. paštu ir tiesiogiai atvykusių klientų);
  • reklaminių plotų ant keltų, infrastruktūros (prekybinių vietų) pardavimo užtikrinimas;
  • keltų nuomos komercinių pasiūlymų paruošimas bei sutarčių derinimas;
  • įmonės įvaizdžio ir klientų patirties gerinimas, e-prekybos paslaugų ir informacijos koordinavimas;
  • įvairių kitų kasdienių užduočių ir vadovo nurodymų vykdymas.

Reikalavimai

  • Aukštasis išsilavinimas – vadybos, apskaitos, teisės, pardavimų ar rinkodaros srityje;
  • labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office Word, Excel, PowerPoint);
  • atidumas, kruopštumas, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje;
  • puikios lietuvių, anglų arba rusų kalbų žinios, gebėjimas raiškiai, sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • sugebėjimas tinkamai atlikti darbą stresinėse situacijose;
  • mokėjimas analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei išvadas.

Įmonė siūlo

  • Neterminuotą darbo sutartį;
  • 40 darbo valandų per savaitę;
  • kvalifikacijos kėlimo kursus;
  • nuo veiklos rezultatų priklausančią metinę priemoką;
  • šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu ir nemokamą kavą darbo metu.