Patogaus, greito ir efektyvaus klientų aptarnavimo, laikantis duomenų apsaugos reikalavimų, organizavimas;
sklandaus ir nepertraukiamo klientų aptarnavimo ir pardavimo proceso organizavimas, kylančių konfliktų sprendimas;
ataskaitų, planų, statistinių rodiklių parengimas bei statistinių duomenų, ataskaitų Lietuvos statistikos departamentui pateikimas;
bendrovės bilietų valdymo sistemos tikrinimas ir pastebėtų klaidų taisymas ir kontrolė, informacijos, susijusios su bilietais, teikimas bendrovės padaliniams;
mandagaus klientų aptarnavimo užtikrinimas (telefonu, el. paštu ir tiesiogiai atvykusių klientų);
reklaminių plotų ant keltų, infrastruktūros (prekybinių vietų) pardavimo užtikrinimas;
keltų nuomos komercinių pasiūlymų paruošimas bei sutarčių derinimas;
įmonės įvaizdžio ir klientų patirties gerinimas, e-prekybos paslaugų ir informacijos koordinavimas;
įvairių kitų kasdienių užduočių ir vadovo nurodymų vykdymas.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas – vadybos, apskaitos, teisės, pardavimų ar rinkodaros srityje;
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office Word, Excel, PowerPoint);
atidumas, kruopštumas, iniciatyvumas, gebėjimas dirbti komandoje;
puikios lietuvių, anglų arba rusų kalbų žinios, gebėjimas raiškiai, sklandžiai ir taisyklingai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
sugebėjimas tinkamai atlikti darbą stresinėse situacijose;
mokėjimas analizuoti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei išvadas.
Įmonė siūlo
Neterminuotą darbo sutartį;
40 darbo valandų per savaitę;
kvalifikacijos kėlimo kursus;
nuo veiklos rezultatų priklausančią metinę priemoką;
šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu ir nemokamą kavą darbo metu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.