Naujų klientų paieška, ryšių su esamais klientais palaikymas;
Informacijos teikimas apie įmonės produktus ir galimus sprendimus;
Komercinių pasiūlymų rengimas, sąlygų derinimas, derybos;
Kainodaros formavimas bei priežiūra;
Pardavimų ir logistikos procesų vykdymas ir kontrolė;
Ataskaitų rengimas.
Reikalavimai
Darbo patirtis nuo 1 metų;
Esi įgijęs (-usi) aukštąjį išsilavinimą (privalumas – verslo administravimo, logistikos, vadybos srityse);
Darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Outlook, Excel, Word);
Būtinos geros anglų k. ir rusų k. žinios;
Atsakomybė, atkaklumas siekiant užsibrėžtų tikslų;
Smalsumas, žingeidumas, gebėjimas laisvai bendrauti.
Tikimės, kad tu:
Turi bent vienerių metų sėkmingo darbo patirtį pardavimų srityje;
Pasižymi puikiais bendravimo, darbo organizavimo bei derybiniais įgūdžiais;
Puikiai gebi dirbti kompiuteriu (MS Outlook, MS Excel, MS Powerpoint);
Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą bei gerus vairavimo įgūdžius.
Įmonė siūlo
Įdomų, intensyvų ir atsakingą darbą draugiškame, iniciatyviame, atsakingame, tobulėti siekiančiame kolektyve;
Visas darbui reikalingas priemones;
Įmonės automobilį;
Atlyginimas nuo 1400 iki 2000 „į rankas“.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.