2018-09-21 įkurta UAB „Leuko įrankių servisas“ (buvęs UAB „Lintera“ padalinys) vykdo medžio ir medienos apdirbimo įrankių (pjūklai, grąžtai, frezos, smulkintuvai, P–system frezos, peiliai, tvirtinimo elementai, kietmetalio plokštelės ir kt.) pardavimo veiklą, o taip pat teikia tokių įrankių galandimo bei remonto paslaugas. Įmonė didžiuojasi galėdama atstovauti visame pasaulyje gerai žinomus profesionalių įrankių gamintojus, tokius kaip „Leuco“, Stehle“ ir kt., o savo klientams – stambiausioms medienos produkcijos ir baldų gamybos pramonės įmonėms - tiekti profesionalią produkciją ir užtikrinti kokybišką jos aptarnavimą. Siekdami maksimalaus parduodamos produkcijos panaudojimo efektyvumo, nuolat konsultuojame savo klientus ir parenkame šiuolaikiškas ir inovatyvias technologijas, kurios gamybinėms įmonėms leidžia konkurencinėje kovoje būti žingsniu priekyje. Įmonė savo veiklą vykdo per padalinius Jonavoje, Vilniuje ir Klaipėdoje. Atsižvelgiant į tai, kad įmonės veiklos apimtys nuolat auga, prie komandos Klaipėdoje (darbo vieta Sendvario g. 12, Sudmantai, LT-96327, Klaipėdos raj.) kviečiame prisijungti SANDĖLININKĄ
Darbo aprašymas
- pertvarkyti, organizuoti ir vadovauti įmonės Klaipėdos padalinio sandėlio procesams, susijusiems su prekinių (atsargų) bei materialinių vertybių priėmimu, išdėstymu, saugojimu ir atidavimu, siekiant užtikrinti sandėliuojamų prekinių bei materialinių vertybių tinkamą apskaitą ir panaudojimą;
- priimti visas prekes pagal lydinčius dokumentus, tikrinti gaunamų prekių kiekį ir kokybę, teikti pretenzijas tiekėjams kilus neatitikimams;
- pakuoti, rūšiuoti, žymėti ir markiruoti įrankius bei kitas serviso medžiagas, atlikti krovos darbus;
- užsakyti visas reikalingas atsargines dalis ir eksploatacines medžiagas įmonės įrankių serviso reikmėms; palaikyti optimalų atsargų lygį ir užtikrinti jų apskaitos tikslumą;
- rengti ir analizuoti likučių ataskaitas, formuoti ir tikrinti vidaus važtaraščius, nurašymo / komplektavimo aktus;
- rengti ir analizuoti Navision prekių judėjimo ataskaitas Navision;
- nustatytu periodiškumu inventorizuoti atsargas, identifikuoti nelikvidžias (> 6 mėn. neparduotas) prekes.
Reikalavimai
- aukštasis arba aukštesnysis, arba profesinis išsilavinimas apskaitos/logistikos /sandėliavimo srityse;
- patirtis sandėlio valdymo srityje (privalumas – pramonių įrankių pardavimo, gamybos sektoriuje);
- gebėjimas dirbti buhalterinės apskaitos ir sandėlio valdymo programomis;
- privalumas - galiojantis autokrautuvo vairuotojo pažymėjimas (arba pasirengimas jį įgyti per 3 mėn.);
- lietuvių bei anglų arba vokiečių kalba (geras teksto supratimas, kalbėjimo ir rašymo įgūdžiai); rusų kalba – privalumas;
- darbo kompiuteriu įgūdžiai (ypač Excel, Navision - privalumas);
- vairuotojo pažymėjimas (B kategorija) ir ne mažesnė nei 5 m. vairavimo patirtis;
- sąžiningumas, kruopštumas, komunikabilumas, gebėjimas ir noras tobulinti procesus.
Įmonė siūlo
- telefonas pasiteirauti: +370 620 26780; svetainė https://leuko.lt/;
- pilna darbo diena. Priėmimo data – pagal susitarimą;
- atlyginimas nuo 1.500,00 EUR iki 2.500,00 EUR bruto (neatskaičius mokesčių); konkretus darbo užmokesčio dydis yra derybų objektas ir priklausys nuo kandidato patirties bei kompetencijos. Gali būti taikomi motyvaciniai priedai priklausomai nuo darbo rezultatų;
- siūlome draugišką, patyrusią komandą, atvirą kultūrą naujoms idėjoms ir galimybę augti kartu su sparčiai besiplečiančiu LEUCO prekės ženklu
- įmonė finansiškai remia darbuotojų sveikatinimo draudimą, dalyvavimą pensijos kaupimo programose;
- susisieksime tik su pasirinktais kandidatais.