Darbo aprašymas
- įmonės dokumentų administravimas, registravimas, archyvo priežiūra;
- skambučių bei korespondencijos administravimas, nukreipimas atsakingiems darbuotojams, klientų priėmimas;
- bendruosius bendrovės procesus reglamentuojančių vidaus tvarkų, įsakymų, kitų dokumentų rengimas ir jų savalaikis atnaujinimas;
- bendrųjų/ ūkinių reikalų priežiūra – biuro prekių ir kiti įvairūs užsakymai, bendravimas su paslaugų tiekėjais;
- įmonės renginių, švenčių, susitikimų organizavimas;
- biuro priežiūra ir sklandžios jo veiklos užtikrinimas;
- personalo administravimas (priėmimų, atleidimų, atostogų ir kitos dokumentacijos rengimas);
- organizacinių klausimų sprendimas (kelionių, susitikimų organizavimas);
- pagalba kolektyvui kasdieniniuose darbuose.
Reikalavimai
- 2 metų administracinio darbo patirtis;
- raštvedybos išmanymas;
- anglų kalbos mokėjimas (B2 lygis);
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
- geri organizaciniai ir komunikaciniai gebėjimai, profesinio etiketo išmanymas;
- savarankiškumas, pareigingumas, atsakingumas, iniciatyvumas, operatyvumas, empatija.
Privalumai:
- geros anglų kalbos žinios (C2 lygis);
- darbo teisės žinios.
Įmonė siūlo
Siūlome geras darbo sąlygas, įdomų ir atsakingą darbą profesionalioje, energingoje ir draugiškoje komandoje, profesinius iššūkius ir savirealizacijos galimybę.