- Klientų aptarnavimas;
- Prietaisų priėmimas remontui ir jų išdavimas;
- Remonto eigos koordinavimas;
- Prietaisų peržiūra sistemoje;
- Sąmatų derinimas su klientais;
- Darbas su kasos aparatu, Sąskaitų – faktūrų rašymas;
- Gamintojo garantinio aptarnavimo sąlygų įsisavinimas ir taikymas;
- Detalių ir aksesuarų pardavimas.
Reikalavimai
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas);
- Profesinis išsilavinimas (administravimo, vadybos srityje būtų privalumas);
- Lietuvių kalbos žinos (rusų, anglų būtų privalumas);
- Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Lankstumas ir atsakingumas;
- Labai geri komunikacijos įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- Galimybes tobulėti bei tapti savo srities profesionalu;
- Visas socialines garantijas;
- Laiku mokamą atlyginimą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.