Darbo aprašymas
Įdiegti rizikų valdymo sistemą, padėsiančią sėkmingai identifikuoti, vertinti, valdyti ir mažinti įmonėje kylančias rizikas.
Pagrindinės atsakomybės:
- Apibrėžti rizikų valdymo principus ir politiką
- Parengti rizikos vertinimo ir valdymo metodiką
- Rengti rizikų valdymo sistemas, inicijuoti pokyčius bei atnaujinimus
- Identifikuoti ir įvertinti galimas verslo rizikas, ruošti rizikų mažinimo planus
- Įvertinti verslo partnerių patikimumą
- Įtraukti įmonės darbuotojus į rizikų valdymo sistemos kūrimą, rizikų identifikavimą.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas.
- 5+ metų patirtis įmonių rizikos valdymo srityje (pirmenybė teikiama dirbusiems gamybiniame, paslaugų, naftos verslo ar energetikos sektoriuose)
- Patirtis rengiant ir diegiant verslo / įmonės rizikos valdymo sistemas, rizikos vertinimo ir valdymo metodiką
- Geri vadovavimo įgūdžiai, įtaigumas, iniciatyvumas, veiklumas, komunikabilumas, sisteminis mąstymas
- Darbo su tarptautiniais projektais patirtis
- Puikūs anglų kalbos įgūdžiai (tiek raštu, tiek žodžiu)
- Pasiryžimas 2-3 darbo dienas per savaitę dirbti iš Klaipėdoje.
Privalumai:
- Geri rusų kalbos įgūdžiai.