Darbo aprašymas
- Kokybiškas esamų verslo klientų aptarnavimas ir santykių su jais palaikymas;
- Klientų atsiskaitymų kontrolė, skolų suderinimas;
- Pervežimų organizavimas, jų kontrolė;
- Vairuotojų darbo organizavimas, bei kontrolė;
- Kompetentingas ir operatyvus iškilusių problemų sprendimas.
- Klientų atsiskaitymų kontrolė, skolų suderinimas;
- Pervežimų organizavimas, jų kontrolė;
- Vairuotojų darbo organizavimas, bei kontrolė;
- Kompetentingas ir operatyvus iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai
- Aukštasis, aukštesnysis finansinis, ekonominis ar transporto vadybos išsilavinimas;
- Derybiniai įgūdžiai, komunikabilumas, organizuotumas, atsakingumas;
- Geros anglų ir rusų kalbų žinios.
- Klientų aptarnavimo patirtis logistikos paslaugų, transporto srityje.
- Derybiniai įgūdžiai, komunikabilumas, organizuotumas, atsakingumas;
- Geros anglų ir rusų kalbų žinios.
- Klientų aptarnavimo patirtis logistikos paslaugų, transporto srityje.
Įmonė siūlo
- Geras darbo sąlygas;
- Laiku mokamą atlyginimą, motyvacinius priedus, priklausančius nuo komandinio darbo rezultatų;
- Aktyvų, atsakingą, nemonotonišką darbą.
- Laiku mokamą atlyginimą, motyvacinius priedus, priklausančius nuo komandinio darbo rezultatų;
- Aktyvų, atsakingą, nemonotonišką darbą.