2022-07-29 11:26:48

IT pagalbos specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Šiuo metu prie mūsų aktyvios ir ambicingos Lietuvos pašto komandos kviečiame prisijungti IT pagalbos specialistą (-ę): Tavęs laukiantys iššūkiai: • Priiminėsi IT užklausas telefonu, sistemoje, el. paštu; • Teiksi I lygio pagalbą bendrovės darbuotojams, konsultuosi IT klausimais, spręsi incidentus, užklausas; • Administruosi valdymo proceso užklausas, incidentus, pakeitimus, problemas; • Valdysi IT sistemų prieigos teises (suteikimas/panaikinimas); • Rengsi ataskaitas kokybės kontrolei; • Stebėsi monitoringo sistemas.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad Tu: • Turi gerus bendravimo įgūdžius; • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius; • Puikiai kalbi ir rašai lietuvių kalba; • Turi geras techninės anglų kalbos žinias (raštu ir žodžiu); • Gebi greitai priimti sprendimus, esi savarankiškas; • Turi aukštąjį arba aukštesnįjį išsilavinimą (IT sritis); • Turi ITIL žinias; • Turi panašios darbo patirties (privalumas). Tau siūlome: • įdomų, atsakingą ir dinamišką darbą vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių; • profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Kandidatuodami Jūs pateikiate savo asmens duomenis akcinei bendrovei Lietuvos paštui. Šie asmens duomenys tvarkomi atrankos į bendrovės darbuotojus vykdymo tikslu ir sutikimo pagrindu iki atrankos proceso pabaigos. Pozicijų, į kurias atranka vykdoma nuolat ir nenutrūkstamai, atveju Jūsų pateikti asmens duomenys bus saugomi 1 metus nuo duomenų gavimo dienos. Informacija apie šias pareigybes ir kita informacija apie asmens duomenų tvarkymą: https://www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.