Vystyti nuolatinę komunikaciją su esamais bei naujais klientais;
Ruošti bei aktyviai komunikuoti klientams periodines kokybinės veiklos ataskaitas;
Vykdyti nuolatinę paslaugų kokybės kontrolę;
Operatyviai atsakinėti į klientų užklausas;
Atlikti kitas vadovo, vadybininkų pavestas užduotis.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (verslo vadybos, ekonomikos, logistikos srityje privalumas);
Analitinis mąstymas;
Geri bendravimo, derybiniai ir reprezentavimo įgūdžiai;
Geri darbo MS Excel įgūdžiai.;
Savarankiškumas, noras tobulėti.
Privalumas:
Rusų kalbos mokėjimas.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą sparčiai augančioje logistikos kompanijoje;
Galimybę augti ir tapti klientų aptarnavimo vadybininku;
Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
Tobulėjimo ir asmeninio augimo galimybes;
Draugišką kolektyvą;
Nemokamą kavą, arbatą, vaisius, bandeles;
Dalinai apmokamą kelionę į/iš darbo
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.