2022-07-29 11:26:48

Administratorė (-ius) – advokato asistentė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Raštų rengimas, siunčiamų – gaunamų dokumentų administravimas, teisinių dokumentų ruošimas: kopijavimas, nuorašų darymas, prašymų, paklausimų, atsakymų rengimas;
• Skambučių administravimas, klientų / svečių sutikimas - priėmimas ir aptarnavimas;
• Biuro priežiūra ir aprūpinimas;
• Informacijos, reikalingos teisininkams paieška ir jos analizė;
• Advokatų pavestų užduočių atlikimas, pagalba kitiems kontoros darbuotojams;
• Pirminė apskaita (sąskaitų išrašymas, registravimas);
• Kitų vadovo pavestų užduočių atlikimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai dirbant Ms Office programomis;
• Sklandi lietuvių kalba raštu – žodžiu;
• Anglų kalbos mokėjimas (raštu, žodžiu);
• Paslaugumas, atsakingumas, savarankiškumas, iniciatyvumas, geri bendravimo įgūdžiai, organizaciniai gebėjimai, kruopštumas;
• Noras mokytis, tobulėti, gebėjimas dirbti komandoje.

PRIVALUMAI:
• Išsilavinimas teisės srityje;
• Panašaus darbo patirtis.

Įmonė siūlo

• Atsakingą, savarankišką darbą, profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes augančioje įmonėje;
• Darbo vieta Kauno centre, šalia Laisvės alėjos;
• Siūlomas atlyginimas 450 - 500 eur.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 37 320501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.