Ar norėtum:
- Ruošti įmonės organizacinius, kitus dokumentus, juos administruoti ir archyvuoti;
- Užtikrinti sklandų dokumentų judėjimą tarp įmonės padalinių ir išorinių institucijų;
- Tvarkyti ir registruoti pirminius apskaitos dokumentus;
- Numatyti poreikį ir užsakinėti kanceliarines bei kitas būtinas padaliniui prekes;
- Užtikrinti tvarką biure?
Reikalavimai
Ar Tu:
- Gebi greitai sisteminti ir apdoroti informaciją, esi pozityvi, kruopšti, savarankiška asmenybė;
- Turi aukštąjį išsilavinimą;
- Puikiai moki lietuvių kalbą, turi labai gerus rusų ir anglų kalbos įgūdžius;
- Turi puikius raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžius?
Privalumas – analoginio darbo patirtis.
Įmonė siūlo
Čia gali:
- Prisidėti prie organizacijos vystymo ir įgyvendinti savo idėjas;
- Naudotis privilegijomis ir siekti savo tikslų su įmonės paskatinimu;
- Dalyvauti visuose įmonės renginiuose bei vidiniuose ir išoriniuose mokymuose;
- Kurti karjerą tiek vertikalia, tiek horizontalia kryptimi?!
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.