Darbo aprašymas
Įmonės organizacinių ir kitų dokumentų ruošimas, administravimas ir archyvavimas;
Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimas, organizavimas;
Telefoninių skambučių, informacijos srautų valdymas;
Pagalba įmonės vadovui ir jo pavestų užduočių vykdymas.
Sėkmingos biuro veiklos užtikrinimas, organizavimas;
Telefoninių skambučių, informacijos srautų valdymas;
Pagalba įmonės vadovui ir jo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai
Raštvedybos įgūdžiai;
Aukščiau nei vidutiniai darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
Geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, paslaugumas, energingumas, iniciatyvumas, patikimumas, gebėjimas prisiimti atsakomybę.
Aukščiau nei vidutiniai darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
Geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, paslaugumas, energingumas, iniciatyvumas, patikimumas, gebėjimas prisiimti atsakomybę.
Įmonė siūlo
Visas socialines garantijas, puikias darbo sąlygas.