2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Įmonės ir personalo dokumentų rengimas ir administravimas;
• Užsakymų koordinavimas, sąskaitų išrašymas;
• Telefono skambučių priėmimas, informacijos teikimas ir klientų nukreipimas;
• Asistavimas vadovui bei pagalba kolegoms;
• Ofiso priežiūra ir aprūpinimas.

Reikalavimai

• Būtinos anglų kalbos žinios ( nuo B1 lygio bendravimas ir rašymas).
• Puikios raštvedybos žinios, darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Savarankiškumas ir organizuotumas;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Puikūs kalbos kultūros įgūdžiai.

Privalumai:
• Lenkų arba rusų kalbų mokėjimas;
• Biuro administravimo patirtis.

Įmonė siūlo

• Įdomų ir atsakingą darbą perspektyvioje kompanijoje; • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes; • Dinamišką darbą draugiškame kolektyve; • Darbo patirtį, sugebėjimus bei kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą; • Motyvacinius priedus; • Laiku mokamą darbo užmokestį. Laukiame Jūsų gyvenimo aprašymo su pridėta nuotrauka.

Papildoma informacija

Gyvenimo aprašymą ir motyvacijos laišką siųsti el paštu: info@mptools.lt