Ieškome administratoriaus (-ės), mokančio (-čios) vokiečių kalbą.
Darbo pobūdis:
Kasdienė biuro veiklos organizacija ir administravimas;
Personalo dokumentų tvarkymas;
Bendravimas su klientais ir partneriais vokiečių kalba (el. paštu, telefonu);
Dokumentų rengimas, tvarkymas ir archyvavimas;
Duomenų suvedimas ir ataskaitų ruošimas;
Pagalba vadovui ir komandai kasdieniuose administraciniuose darbuose.
Reikalavimai
Geros vokiečių kalbos žinios (raštu ir žodžiu, bent B2 lygis);
Atsakingumas, kruopštumas, geri organizaciniai gebėjimai;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Panašaus darbo patirtis – privalumas.
Įmonė siūlo
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Visas reikalingas priemones darbui;
Galimybę tobulėti ir augti profesinėje srityje;
Konkurencingą atlyginimą, atitinkantį patirtį ir gebėjimus.
Darbo vieta: Klaipėda
Darbo laikas: pilnas etatas, 8:00–17:00 (galimas dalinai nuotolinis)
Atlyginimas: nuo 1300 €/mėn. (atskaičius mokesčius) – priklauso nuo patirties
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!