Ieškome administratoriaus (-ės), mokančio (-čios) vokiečių kalbą.
Darbo pobūdis:
Kasdienė biuro veiklos organizacija ir administravimas;
Personalo dokumentų tvarkymas;
Bendravimas su klientais ir partneriais vokiečių kalba (el. paštu, telefonu);
Dokumentų rengimas, tvarkymas ir archyvavimas;
Duomenų suvedimas ir ataskaitų ruošimas;
Pagalba vadovui ir komandai kasdieniuose administraciniuose darbuose.
Reikalavimai
Geros vokiečių kalbos žinios (raštu ir žodžiu, bent B2 lygis);
Atsakingumas, kruopštumas, geri organizaciniai gebėjimai;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
Panašaus darbo patirtis – privalumas.
Įmonė siūlo
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Visas reikalingas priemones darbui;
Galimybę tobulėti ir augti profesinėje srityje;
Konkurencingą atlyginimą, atitinkantį patirtį ir gebėjimus.
Darbo vieta: Klaipėda
Darbo laikas: pilnas etatas, 8:00–17:00 (galimas dalinai nuotolinis)
Atlyginimas: nuo 1300 €/mėn. (atskaičius mokesčius) – priklauso nuo patirties
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.