2022-07-29 11:26:48

Archyvaras

Klaipėdos teritorinė ligonių kasa
1625 - 2446 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

  • užtikrina tinkamą įstaigos dokumentų valdymą, peržiūri ir atsako už gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą;
  • Registruoja ir tvarko gaunamą ir siunčiamą korespondenciją kompiuterinėje dokumentų valdymo sistemoje (toliau – DVS), sistemina gaunamus dokumentus ir informaciją, ją perduoda vykdytojams, kontroliuoja, kaip laikomasi pavedimų vykdymo terminų, vykdo siunčiamos korespondencijos apskaitą;
  • surašo rezoliucijas į dokumentų registrus, nuskenuoja dokumentus. Vykdo TLK gautų dokumentų, reikalaujančių atsakymo, kontrolę;
  • paruošia ir užtikrina savalaikį siunčiamos korespondencijos išsiuntimą paštu, faksu, elektroniniu paštu ar per DVS;
  • vadovybės, skyriaus vedėjo pavedimu spausdina, kopijuoja dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas ir nuorašus;
  • užtikrina teisingą dokumentų bylų formavimą, archyvavimą, saugojimą ir perdavimą į įstaigos archyvą;
  • užtikrina greitą ir kokybišką dokumentų, saugomų Administravimo skyriaus kompetencijai priskirtose bylose arba įstaigos archyve, paiešką;
  • konsultuoja TLK darbuotojus dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos klausimais;
  • priima lankytojus, atsako į telefoninius skambučius, priima ir perduoda informaciją vadovybei, struktūriniams padaliniams, kitoms organizacijoms ar įstaigoms telefonu, faksu, elektroniniu paštu ar kitomis ryšio priemonėmis;
  • priima ir registruoja į Klaipėdos TLK besikreipiančių asmenų prašymus, pareiškimus, pasiūlymus ir skundus, pagal kompetenciją rengia atsakymų projektus, persiunčia nagrinėjimui struktūriniams padaliniams, kitoms organizacijoms ar įstaigoms;
  • rengia TLK dokumentacijos planą, dokumentacijos plano papildymo sąrašą, bylų apyrašus, teikia juos derinti ir tvirtinti;
  • organizuoja ir vykdo tinkamą dokumentų registravimą, bylų sudarymą, užbaigtų bylų tvarkymą, saugojimą bei perdavimą archyvavimui. Konsultuoja TLK darbuotojus dokumentų tvarkymo, apskaitos ir saugojimo klausimais;
  • užtikrina priimtų į archyvą TLK dokumentų saugojimą, apskaitą, naudojimą. Kontroliuoja archyvo patalpose mikroklimato atitiktį higienos normų, priešgaisrinės saugos ir fizinės saugos reikalavimams;
  • vykdo TLK dokumentų atranką nuolatiniam, ilgam saugojimui, sudaro metinius nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų apyrašus. Organizuoja ir vykdo TLK dokumentų perdavimą valstybiniam saugojimui;
  • organizuoja ir vykdo TLK dokumentų atranką naikinimui, rengia naikinti atrinktų dokumentų bylų aktus, derina juos su valstybės archyvu;
  • organizuoja ir vykdo viešuosius pirkimus;
  • nesant Administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto, atsakingo už posėdžių organizavimą, organizuoja posėdžius, paruošia posėdžių salę. informuoja TLK direktorių, jo pavaduotoją, struktūrinių padalinių vedėjus ir kviečiamus asmenis apie organizuojamus posėdžius, pasitarimus, susirinkimus;
  • nesant Administravimo skyriaus vyriausiojo specialisto, atsakingo už TLK patalpų fizinę saugą, darbų, civilinę ir priešgaisrinę saugą, užtikrina saugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimų vykdymą;
  • vykdo kitus su TLK ir skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio TLK direktoriaus, skyriaus vedėjo pavedimus tam, kad būtų pasiekti TLK tikslai.

Reikalavimai

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje (raštinė ir archyvas);
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais įstaigos ir Administravimo skyriaus kompetencijai priskirtus klausimus, gebėti juos taikyti praktiškai;
  • išmanyti Dokumentų ir archyvų įstatymą, Visuomenės informavimo įstatymą, Viešojo administravimo įstatymą, kitus teisės aktus, reglamentuojančius Administravimo skyriui priskirtus klausimus, bei gebėti juos taikyti praktikoje;
  • sklandžiai ir taisyklingai reikšti mintis žodžiu ir raštu;
  • išmanyti dokumentų tvarkymo, apskaitos, valdymo ir archyvavimo tvarką;
  • išmanyti dokumentų, teisės aktų rengimo ir raštvedybos taisykles, gebėti taikyti praktiškai;
  • mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
  • mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir savarankiškai planuoti darbą.

Įmonė siūlo

  • Neterminuotą darbo sutartį.
  • Pastovioji pareiginė alga 1625 Eur iki 2446 Eur (bruto), nustatoma pagal profesinio darbo stažą.
  • Kintamoji pareiginės algos dalis iki 30 proc., nustatoma pagal darbo rezultatus.
  • Draugišką kolektyvą.
  • Patirtį šiuolaikinėje valstybinėje įstaigoje.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo