• Biuro veiklos administravimas, klientų bei svečių aptarnavimas;
• Sklandžios vidinės komunikacijos užtikrinimas, klientų užklausų administravimas telefonu, el. paštu, CRM;
• Sutarčių ir projektų registravimas ir kontrolė, kitų įmonės dokumentų rengimas ir administravimas;
• Informacijos ir ataskaitų ruošimas ir teikimas padalinių vadovams;
• Korespondencijos valdymas ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus administracinio darbo patirtis;
• Puikus raštvedybos reikalavimų išmanymas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Geri įgūdžiai darbo su dokumentų valdymo bei sąskaitų administravimo sistemomis;
• Geros anglų kalbos žinios;
• Pozityvumas, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Iniciatyvumas, organizuotumas ir nuolatinis tobulėjimas.
Įmonė siūlo
Įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes, konkurencingą atlygį.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 650 - 850 €.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.