2022-07-29 11:26:48

Biuro administratorė (-ius) (SKUBIAI)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

* telefoninių skambučių administravimas, jų nukreipimas;
* dokumentų vertimas iš/į anglų kalbą;
* vadovo deleguotų darbų koordinavimas ir organizavimas;
* profesionalus bendravimas su įmonės partneriais ir klientais;
* įmonės svečių priėmimas;
* įmonės dokumentų rengimas ir registravimas;
* korespondencijos tvarkymas;
* biuro aprūpinimas kanceliarinėmis prekėmis, kitų pirkimų biuro reikmėms užtikrinimas.

Reikalavimai

* aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
* analogiško darbo patirtis;
* raštvedybos taisyklių ir etiketo išmanymas;
* geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
* puikiai mokėti lietuvių kalbą, labai gerai anglų ir rusų kalbas;
* geri bendravimo ir darbų planavimo įgūdžiai;
* dalykinės ir asmeninės savybės: iniciatyvumas, savarankiškumas, atsakomybė, imlumas, atidumas, komunikabilumas, lojalumas; paslaugumas, pareigingumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, kruopštumas ir pastovumas,
* B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.

Įmonė siūlo

- geras darbo sąlygas;
- tobulėjimo galimybes.

Papildoma informacija

Gyvenimo aprašymą (CV) galite siųsti ir el.paštu somi@somi.lt PRIVALOMAI nurodant temą (subject) "Biuro administratorė". Prisegto CV dokumento pavadinime turi būti Jūsų vardas ir pavardė (pvz. vardas_pavardė_CV.doc).