- įmonės dokumentų rengimas, administravimas, archyvavimas;
- telefoninių skambučių, informacijos srautų valdymas ir paskirstymas;
- korespondencijos tvarkymas;
- personalo apskaitos dokumentų rengimas;
- svečių sutikimas ir bendravimas;
- biuro aprūpinimas kanceliarinėmis, ūkinėmis priemonėmis.
Reikalavimai
- aukštesnysis/aukštasis išsilavinimas;
- darbo patirtis administravimo srityje;
- puikūs darbo, laiko planavimo ir organizaciniai įgūdžiai;
- puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai, raštvedybos reikalavimų išmanymas;
- labai geros rusų ir anglų kalbų žinios (raštu ir žodžiu);
- atsakingumas, iniciatyvumas, greita orientacija, kruopštumas, reprezentaciniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- geras, šiuolaikiškas darbo sąlygas;
- stabilų atlyginimą;
- visas socialines garantijas.
Papildoma informacija
Susidomėjusius pasiūlymu savo gyvenimo aprašymą ir motyvacinį laišką su prierašu „Biuro administratorė“ prašome siųsti el. paštu info@servekaenergy.lt iki kovo 1 d . Nuotrauka būtina. Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.