Darbo aprašymas
- Skambučių ir korespondencijos administravimas;
- Įmonės dokumentacijos tvarkymas;
- Sąskaitų įvedimas į buhalterinę programą;
- Komandiruočių organizavimas;
- Kanceliarinių prekių užsakymas;
- Siuntų bei kitų prekių kuravimas;
- Biuro priežiūra bei operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
- Įvairiapusė pagalba vadovams ir kolegoms.
Reikalavimai
- Administracinio darbo patirtis;
- Puikus raštvedybos reikalavimų ir dokumentų rengimo taisyklių išmanymas;
- Geri kompiuterinio raštingumo įgūdžiai;
- Geri reprezentaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
- Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių;
- Dėmesio detalėms skyrimas, atidumas terminams.
- Atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas, pozityvumas.
- Geros anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu), rusų kalbos žinios - privalumas;
- Buhalterijos išmanymas bei patirtis gamybinėje įmonėje būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Galimybę tobulinti savo žinias ir įgūdžius;
- Kompetenciją atitinkantį darbo atlygį;
- Sveikatos draudimą;
- Linksmą komandą bei puikias darbo sąlygas tarptautinėje įmonėje.