Esame daugiau kaip 10 metų prekybos srityje sėkmingai veikianti įmonė. Kviečiame prisijungti prie sparčiai augančios ambicingos komandos!
Pagrindinės užduotys:
• Vykdyti pirkimų ir pardavimų dokumentų apskaitą;
• Užtikrinti teisingą sąskaitų faktūrų, tiekėjo ir pirkėjo pagrindinių duomenų suvedimą;
• Dokumentų archyvavimas ir kt. apskaitos darbas;
• Banko operacijų apskaita;
• Savalaikių atsiskaitymų suderinimas;
• Įmonės buhalterinės apskaitos tvarkymas;
• Ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis apskaitos srityje;
• Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas (buhalterijos/apskaitos srityje būtų privalumas);
• Kruopštumas, atidumas detalėms, tikslumas, atsakingumas, iniciatyvumas, geri bendravimo bei darbo organizavimo įgūdžiai;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Patirtis dirbant su buhalterine programa Agnum (didelis privalumas);
• Vairuotojo pažymėjimas (ofisas Vilniaus raj., šalia Skaidiškių);
• Įdomų ir atsakingą darbą sparčiai augančioje kompanijoje;
• Profesinius iššūkius bei galimybę realizuoti savo idėjas;
• Profesionalią ir draugišką komandą;
• Galimybę mokytis, tobulėti ir realizuoti savo idėjas, aktyviai prisidedant prie organizacijos vystymo;
• Patirtį ir kompetencijas atitinkantį darbo užmokestį.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.