Jauna ir sparčiai auganti įmonė ieško naujo komandos nario – organizuoti ir tvarkyti buhalterinę apskaitą. Prisijunk!
Darbo aprašymas:
- Įmonės buhalterinės apskaitos organizavimas ir tvarkymas;
- Buhalterinių operacijų savalaikis atlikimas ir jų vykdymo kontrolė;
- Finansinių ir statistinių ataskaitų rengimas;
- Mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas;
- Darbo užmokesčio apskaita.
Įmonė dirba su Pragma 4.0 Plus buhalterinės apskaitos programa.
Pajamavimo (prekių, paslaugų, einamųjų mokesčių) apimtis apie 150 dok./ mėn; apie 180 įrašų/ mėn.
- Išsilavinimas finansų ar apskaitos srityje;
- LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą (VAS), mokesčius, įmonių veiklą, išmanymas;
- Atsakingumas, kruopštumas, atidumas detalėms bei analitinis mąstymas;
- Gebėjimas savarankiškai planuotis darbus ir laiką.
- Darbą draugiškame ir supratingame kolektyve;
- Lankstų darbo grafiką (0,5 etato);
- Galimybę dirbti iš namų arba ofise Vilniuje;
- Laisvę įgyvendinti idėjas.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.