Darbo aprašymas
- Priskirtų įmonių pilnos buhalterinės apskaitos vedimas nuo pirminių dokumentų suvedimo iki metinių finansinių ataskaitų parengimo.
- Darbo užmokesčio bei su tuo susijusių išmokų ir mokesčių apskaita.
- Banko išrašų registravimas apskaitoje.
- Ilgalaikio turto apskaita.
- Prekių apskaita.
- Sąskaitų-faktūrų ir kitų finansinių dokumentų registravimas apskaitoje, jų peržiūra ir kontrolė.
- Mokesčių apskaičiavimas.
- Deklaracijų ir ataskaitų rengimas bei jų pateikimas VMI, Sodra, Statistikos departamentui ir kitoms valstybės institucijoms.
- Apskaitos procesų tobulinimas bei pasiūlymų teikimas.
- Kiti buhalteriniai darbai.
Reikalavimai
- Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas apskaitos / finansų / audito / ekonomikos srityje.
- Ne mažesnė nei 2 metų sėkminga panašaus darbo patirtis.
- Geros finansinės apskaitos ir atskaitomybės žinios.
- Pagrindinių buhalterinę ir mokestinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų ir verslo apskaitos standartų žinojimas bei jų taikymo patirtis.
- Gebėjimas organizuotis darbus ir nusistatyti prioritetus.
- Puikūs dalykinio bendravimo įgūdžiai, greita orientacija, analitinis mąstymas.
- Praktinė patirtis dirbant apskaitos programa Microsoft 365 Business Central (Microsoft Dynamics NAV) būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Darbą pilną darbo dieną augančioje įmonėje.
- Darbą draugiškame kolektyve, kuris padės įsijungti tiek į darbų specifiką, tiek ir į komandą.
- Malonią darbo aplinką bei visas socialines garantijas.
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
- Modernias darbo priemones, maksimaliai lengvinančias buhalterio darbą.
- Darbo užmokestį – 800-1350 Eur netto, priklausomai nuo patirties ir tinkamumo.
Manote, jog šis darbo pasiūlymas Jums tinkamas?
Nepraleiskite savo šanso ir kandidatuokite dabar, paspaudę mygtuką "Siųsti CV".
Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!
Darbo skelbimo numeris
#1695848