https://www.cvmarket.lt/395714

Darbo aprašymas

Jūsų darbas - anglų kalba atsakinėti į mūsų klientų užklausas el-paštu, socialiniuose tinkluose, helpdesk programa, retais atvejais ir telefonu. Užklausų temos įvairios - techninė pagalba, apmokėjimas, klientų paskyrų valdymas ir kitos. Kartais reikės nuotoliniu būdu prisijungti prie klientų kompiuterių naudojant TeamViewer.


Reikalavimai

Jūs būsite puikus kandidatas, jei:

  • Jūsų anglų kalbos žinios yra geresnės, nei vidutinės
  • Jūs gerai išmanote kompiuterius
  • Esate dirbęs su Apple kompiuteriais (vartotojo lygmenyje)

Jūs būsite idealus kandidatas, jei:

  • Turite patirties naudojant Zoho Desk ar kitas Helpdesk programas
  • Turite patirties naudojant TeamViewer
  • Esate bandęs teikti nuotolinę techninę pagalbą kitiems


Įmonė siūlo

  • Lankstų darbo grafiką (reikalui esant, galima dirbti ir iš namų).
  • Konkurencingą atlygį ir priedus už rezultatus bei patirtį.
  • Darbą pilnu etatu su visomis socialinėmis garantijomis.
  • Galimybę daug išmokti iš kitų komandos narių ir visapusišką kolegų pagalbą.


Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


Darbo skelbimo numeris
#395714

Informacija apie darbą

Darbo vieta:
Kaunas
Darbo pobūdis:
visa darbo diena
Atlyginimas: 1000 - 1600 €/mėn. Neatskaičius mokesčių
Galioja iki:
2020 m. vasario 13 d.
Įvestas:
2020 m. sausio 15 d.
Siųsti CV

Kitame žingsnyje galėsite pasirinkti - siųsti CV kaip registruotam ar kaip neregistruotam vartotojui!


Klientų aptarnavimo specialistas(-ė) (Anglų kalba)

RCS LT, UAB

Mes esame informacinių technologijų kompanija, jau 12 metų kurianti ir vystanti įvairius interneto projektus ir programinę įrangą.

Daugiau