2025-01-23 11:16:08

Direktoriaus asistentas

CVMarket.lt Client
1435 - 1831 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
  • korespondencijos ir kitos dokumentacijos srautų valdymas, gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimas, įkėlimas į dokumentų valdymo sistemą;
  • nuolatinio komunikacinio ryšio palaikymas su įmonės direktoriumi;
  • operatyvus svarbios informacijos pateikimas direktoriui;
  • pagalba ir asistavimas direktoriui įvairiais klausimais (kelionių užsakymas, konfidencialios informacijos tvarkymas, kitų darbų atlikimas);
  • personalo dokumentų rengimas ir administravimas, vadovaujantis LR darbo kodeksu ir kitais darbo teisės aktais;
  • naujų darbuotojų paieška ir bendravimas su potencialiais kandidatais;
  • komandiruočių koordinavimas;
  • įmonės švenčių, renginių organizavimas ir kitų personalo projektų įgyvendinimas.

Reikalavimai

  • Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
  • ne mažesnė kaip 1 metų administracinio darbo patirtis, darbo patirtis gamybos įmonėje būtų didelis privalumas;
  • raštvedybos žinios ir praktinio taikymo patirtis;
  • gebėjimas dirbti su el. dokumentų valdymo sistemomis;
  • geros anglų kalbų žinios;
  • geros organizacinės savybės;
  • profesionalumas ir gebėjimas kurti malonią ir draugišką biuro aplinką;
  • komunikacijos įgūdžiai tiek raštu, tiek žodžiu;
  • prisitaikymas prie dinamiško darbo aplinkos ir kintančių prioritetų.