Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
korespondencijos ir kitos dokumentacijos srautų valdymas, gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimas, įkėlimas į dokumentų valdymo sistemą;
nuolatinio komunikacinio ryšio palaikymas su įmonės direktoriumi;
operatyvus svarbios informacijos pateikimas direktoriui;
pagalba ir asistavimas direktoriui įvairiais klausimais (kelionių užsakymas, konfidencialios informacijos tvarkymas, kitų darbų atlikimas);
personalo dokumentų rengimas ir administravimas, vadovaujantis LR darbo kodeksu ir kitais darbo teisės aktais;
naujų darbuotojų paieška ir bendravimas su potencialiais kandidatais;
komandiruočių koordinavimas;
įmonės švenčių, renginių organizavimas ir kitų personalo projektų įgyvendinimas.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
ne mažesnė kaip 1 metų administracinio darbo patirtis, darbo patirtis gamybos įmonėje būtų didelis privalumas;
raštvedybos žinios ir praktinio taikymo patirtis;
gebėjimas dirbti su el. dokumentų valdymo sistemomis;
geros anglų kalbų žinios;
geros organizacinės savybės;
profesionalumas ir gebėjimas kurti malonią ir draugišką biuro aplinką;
komunikacijos įgūdžiai tiek raštu, tiek žodžiu;
prisitaikymas prie dinamiško darbo aplinkos ir kintančių prioritetų.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!