Sklandžios biuro veiklos užtikrinimas, operatyvus iškilusių klausimų sprendimas;
korespondencijos ir kitos dokumentacijos srautų valdymas, gaunamų ir siunčiamų dokumentų registravimas, įkėlimas į dokumentų valdymo sistemą;
nuolatinio komunikacinio ryšio palaikymas su įmonės direktoriumi;
operatyvus svarbios informacijos pateikimas direktoriui;
pagalba ir asistavimas direktoriui įvairiais klausimais (kelionių užsakymas, konfidencialios informacijos tvarkymas, kitų darbų atlikimas);
personalo dokumentų rengimas ir administravimas, vadovaujantis LR darbo kodeksu ir kitais darbo teisės aktais;
naujų darbuotojų paieška ir bendravimas su potencialiais kandidatais;
komandiruočių koordinavimas;
įmonės švenčių, renginių organizavimas ir kitų personalo projektų įgyvendinimas.
Reikalavimai
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
ne mažesnė kaip 1 metų administracinio darbo patirtis, darbo patirtis gamybos įmonėje būtų didelis privalumas;
raštvedybos žinios ir praktinio taikymo patirtis;
gebėjimas dirbti su el. dokumentų valdymo sistemomis;
geros anglų kalbų žinios;
geros organizacinės savybės;
profesionalumas ir gebėjimas kurti malonią ir draugišką biuro aplinką;
komunikacijos įgūdžiai tiek raštu, tiek žodžiu;
prisitaikymas prie dinamiško darbo aplinkos ir kintančių prioritetų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.