2022-07-29 11:26:48

Direktoriaus asistentė (-as)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

- Įmonės dokumentų sistemos valdymas, dokumentų judėjimo, administravimo ir saugojimo kontrolė, informacijos srautų tvarkymas;
- Įmonės dokumentų rengimas, įmonių dokumentų vertimas į/iš rusų, lietuvių, anglų kalbas;
- Asistavimas įmonės vadovams su kasdienėmis užduotimis;
- Interesantų, svečių priėmimas, bendravimas su klientais bei pagalba įmonės darbuotojams;
- Sklandžios biuro veiklos bei tvarkos užtikrinimas, biuro aprūpinimas kanceliarinėmis priemonėmis, tiekėjų paieška ir atranka.

Reikalavimai

- Aukštasis arba aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
- Administravimo darbo patirtis ne mažesnė nei 1-ų metų;
- Raštvedybos taisyklių išmanymas, dokumentų rengimo ir valdymo įgūdžiai;
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office, internetas);
- Komunikabilumas, darbštumas, kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas;
- Nepriekaištingas lietuvių bei rusų kalbos mokėjimas;
- Geras anglų kalbos mokėjimas(žodžiu ir raštu);
- Lenkų kalbos mokėjimas būtų privalumas.

Įmonė siūlo

- Stabilų bei laiku mokamą atlyginimą; - Socialines garantijas; - Darbą draugiškame bei linksmame kolektyve. SAVO GYVENIMO APRAŠYMĄ (CV) SIŲSKITE RUSŲ KALBA.