- Įmonės dokumentų sistemos valdymas, dokumentų judėjimo, administravimo ir saugojimo kontrolė, informacijos srautų tvarkymas;
- Įmonės dokumentų rengimas, įmonių dokumentų vertimas į/iš rusų, lietuvių, anglų kalbas;
- Asistavimas įmonės vadovams su kasdienėmis užduotimis;
- Interesantų, svečių priėmimas, bendravimas su klientais bei pagalba įmonės darbuotojams;
- Sklandžios biuro veiklos bei tvarkos užtikrinimas, biuro aprūpinimas kanceliarinėmis priemonėmis, tiekėjų paieška ir atranka.
Reikalavimai
- Aukštasis arba aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
- Administravimo darbo patirtis ne mažesnė nei 1-ų metų;
- Raštvedybos taisyklių išmanymas, dokumentų rengimo ir valdymo įgūdžiai;
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office, internetas);
- Komunikabilumas, darbštumas, kruopštumas, atsakingumas, savarankiškumas;
- Nepriekaištingas lietuvių bei rusų kalbos mokėjimas;
- Geras anglų kalbos mokėjimas(žodžiu ir raštu);
- Lenkų kalbos mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
- Stabilų bei laiku mokamą atlyginimą;
- Socialines garantijas;
- Darbą draugiškame bei linksmame kolektyve.
SAVO GYVENIMO APRAŠYMĄ (CV) SIŲSKITE RUSŲ KALBA.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.