Užsakomų prekių pardavimo proceso administravimas;
Prekių atrinkimas ir paruošimas siuntimui, bendradarbiavimas su siuntų ir kurjerių tarnybomis;
Operatyvus reagavimas į klientų užklausas ir reikalingos informacijos pateikimas jiems telefonu ir elektroniniu paštu;
Ataskaitų rengimas.
Reikalavimai
Orientacija į klientą, gebėjimas atsižvelgti į kliento norus bei produktyviai veikti netikėtose situacijose;
Gramatiškai tvarkinga komunikacija lietuvių k. (raštu ir žodžiu);
Anglų kalbos mokėjimas;
Bendras supratimas apie IT, kompiuterijos produktus;
MS Office išmanymas;
Patirtis klientų aptarnavimo srityje (didelis privalumas).
Įmonė siūlo
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Draugišką komandą;
Galimybę pirmam susipažinti su naujai išleistomis knygomis;
Laiku mokamą darbo užmokestį;
Realias karjeros galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.