Darbo aprašymas
- Kurti ir įgyvendinti “Knygų klubo” biudžetą, strategiją ir tikslus;
- Vystyti elektroninės parduotuvės veiklą bei didinti efektyvumą, pasitelkiant techninius ir verslo analitinius įrankius;
- Vesti į priekį specialistų komandą, atsakingą už pardavimus, komerciją, skaitmeninę rinkodarą, bei kartu gerinti klientų aptarnavimo kokybę.
- Vykdyti konkurentų analizę bei rinkos tyrimus pagal poreikį;
- Rengti ir įgyvendinti „Knygų klubo“ rinkodaros metinį planą;
- Atstovauti „Knygų klubą“ žiniasklaidos priemonėse, viešuosiuose renginiuose ir kituose viešųjų ryšių projektuose.
Reikalavimai
- Biudžetavimo, strategijos kūrimo ir įgyvendinimo patirtis;
- Sėkminga darbo patirtis elektroninės prekybos srityje bei svetainių vystyme (pageidautina FMCG, mažmenos sektoriuose);
- Labai geras e-rinkodaros ir tradicinės rinkodaros priemonių išmanymas;
- Patirtis vadovaujant nedidelei profesionalų komandai;
- Anglų kalbos įgūdžiai (B2);
- Strateginis ir analitinis mąstymas;
- Orientaciją į rezultatą;
- Puikūs komunikaciniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo
- Galimybę teikti ir realizuoti savo idėjas;
- Kurti ir ugdyti savo komandą;
- Šiltą ir patikimą atmosferą, vidinius renginius, iniciatyvas bei darbuotojo papildomu naudų paketą.