2022-07-29 11:26:48

„Help Desk“ konsultantas (-ė) (IT systems support specialist) Kaune

CVMarket.lt klientas
1200 - 1900 €/mėn. Prieš mokesčius
Esame didžiausia kavos įmonė Baltijos šalyse, kurios pagrindinė veiklos sritis – biurams ir išsinešti skirta kava. Dirbame nuo 1993-iųjų ir per dieną paruošiame daugiau kaip 150 000 puodelių kavos. Savo veiklą vykdome B2B (verslas verslui) principu, o mūsų sėkmės paslaptis – nepriekaištingas klientų aptarnavimas bei didelė komanda, kuri žino kiekvieno mūsų kliento vardą.

Darbo aprašymas

  • konsultuoti kolegas sprendžiant iškilusias su IT sistemomis ar kompiuterine įranga susijusias problemas. Esant poreikiui, perduoti užklausas ir incidentus antro lygio specialistams;
  • Dalyvauti naujų programinės įrangos funkcionalumų testavimo ir diegimo procesuose;
  • Administruoti skyriuje naudojamą kompiuterinę įrangą ir jos priedus;
  • Kiti tiesioginio vadovo paskirti darbai.

Reikalavimai

  • Stiprus loginis, analitinis mąstymas;
  • Noras padėti ir palaikyti savo kolegas kasdieniame darbe;
  • Gebėjimas sutelkti dėmesį į problemą ir nustatyti vertingą informaciją tolesnei analizei bei problemos sprendimui;
  • Gebėjimas nustatyti, analizuoti, spręsti bei struktūriškai komunikuoti techninės ir programinės įrangos gedimus, spragas ir/ar tobulintinas sritis;
  • Sklandus bendravimas ir minčių dėstymas tiek lietuvių, tiek anglų kalbomis (žodžiu ir raštu);
  • Noras mokytis ir tobulėti;
  • Aukštasis išsilavinimas arba studijos paskutiniuose kursuose.

Įmonė siūlo

  • Įdomų ir dinamišką darbą;
  • Sveikatos draudimą bei draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
  • Draugišką kolektyvą;
  • Karjeros galimybes.