2022-07-29 11:26:48

Interneto portalų administratorė (-ius) (Helpdesk)

CVMarket.lt klientas
Nuo 830 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

• Interneto portalų turinio ir narių administravimas;
• Pagalbos klientams teikimas anglų kalba (Help Desk);
• Darbas su duomenų bazėmis ir kt.

Reikalavimai

• Puikios anglų kalbos žinios (raštu);
• Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Nuovokumas, savarankiškumas, atsakingumas, kruopštumas ir greita orientacija.

PRIVALUMAI:
• Darbo patirtis administravimo, duomenų bazių apdorojimo srityse, klientų aptarnavimo nuotoliniu būdu centre;
• Skaitmeninės fotografijos žinios, nuotraukų apdorojimo patirtis.

Įmonė siūlo

Draugišką ir jaunatvišką kolektyvą, jaukų ir modernų biurą įsikūrusį Domeikavoje, darbą slenkančiu grafiku bei geras darbo sąlygas.

Priklausomai nuo patirties ir rezultatų darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) nuo 550 €.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: +370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Rasa.