Verslo sistemų priežiūra, atnaujinimas ir palaikymas, konfigūracijos tobulinimas;
Sistemų incidentų diagnozavimas, sutrikimų priežasčių nagrinėjimas ir šalinimas;
Naujų vartotojų, vartotojų teisių kūrimas bei koordinavimas;
„Helpdesk“ užklausų valdymas;
Dalyvavimas verslo sistemų projektų kūrimo ir diegimo procesuose;
Organizacinės technikos priežiūra ir sutrikimų šalinimas;
Darbuotojų konsultavimas ir pagalba IT klausimais.
Reikalavimai
Aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas;
Darbo patirtis IT / IS srityje;
Geros anglų kalbos žinios (B2 lygis);
Gebėjimas efektyviai bendrauti su įvairių lygių darbuotojais ir partneriais;
Gebėjimas spręsti iškilusias problemas.
Įmonė siūlo
Draugišką ir profesionalų kolektyvą, kuriame vertinamas iniciatyvumas ir orientacija į rezultatą;
Galimybę dirbti su dideliais ir moderniais projektais;
Pozityvią ir saugią darbo aplinką;
Sveikatos draudimą;
Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų;
Darbo vietą naujame ir moderniame biure, vaisių dienas;
Parkavimo vietą automobiliui;
Įmonės tradicijas ir komandinius renginius;
Darbo užmokestį 1200-1500 Eur Netto, priklausomai nuo jūsų turimos darbo patirties.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.