Klientų konsultavimas techninės bei programinės įrangos naudojimo, gedimo pašalinimo ir kitais klausimais (1-o lygio pagalba);
Pirminė sistemų veikimo sutrikimų diagnostika ir pagalba sprendžiant šiuos sutrikimus;
Darbų paskirstymas IT specialistams;
Procedūrose numatytų techninių darbų atlikimas.
Reikalavimai
Pasiryžimas dirbti pamaininį darbą;
Noras savo darbu padėti kitiems;
Mokėjimas nustatyti techninės ir programinės įrangos gedimus;
Taisyklinga ir raiški lietuvių kalba (anglų ir rusų kalbų žinios būtų privalumas);
Bazinės IT infrastruktūros žinios;
Gali būti studentas, patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
Prasmingą darbą, vertingą patirtį ir karjerą;
Galimybę prisidėti prie bendro rezultato, tapti darnios komandos dalimi;
Kompetencijas ir darbo rezultatus atitinkantį atlygį už darbą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.