2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo centro vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 900 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Klientų aptarnavimas (telefonu, elektroniniu paštu) pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse.

Reikalavimai

Aukštasis išsilavinimas;
Ankstesnė klientų aptarnavimo ar pardavimų patirtis (Automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
Gebėti užmegzti ir palaikyti profesinius kontaktus telefonu, el.paštu;
Puikus klientų aptarnavimo standartų išmanymas ir žinios apie pardavimo principus ir metodus;
Puikūs bendravimo, administravimo ir organizaciniai įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
Taisyklinga lietuvių kalba, o anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.

Įmonė siūlo

Profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų bei dinamišką darbą.