Klientų aptarnavimas (telefonu, elektroniniu paštu) pagal nustatytus procesus automobilių pardavimo ir serviso aptarnavimo srityse.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Ankstesnė klientų aptarnavimo ar pardavimų patirtis (Automobilių pardavimo ar serviso aptarnavimo srityje būtų privalumas);
Gebėti užmegzti ir palaikyti profesinius kontaktus telefonu, el.paštu;
Puikus klientų aptarnavimo standartų išmanymas ir žinios apie pardavimo principus ir metodus;
Puikūs bendravimo, administravimo ir organizaciniai įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
Puikios kompiuterinės žinios (MS Office), patirtis dirbant su CRM (būtų privalumas);
Taisyklinga lietuvių kalba, o anglų ir rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Profesinio tobulėjimo galimybes;
Įdomų bei dinamišką darbą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.