2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo ir tiekimo vadybininkė (-as) (Italų kalba)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Santykių palaikymas su esamais įmonės partnerias Italijoje (italų kalba), bendradarbiavimas su klientais Rytų šalių rinkose;
• Prekių importo / eksporto procesų koordinavimas, su prekių pirstatymu susijusių dokumentų ruošimas, probleminių situacijų sprendimas;
• Ataskaitų Excel programa rengimas.

Reikalavimai

• Aukštasis išsilavinimas;
• Panašaus darbo patirtis;
• Italų kalbos mokėjimas;
• Rusų kalbos žinios;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (būtina MS Excel);
• Patirtis rengiant dokumentus prekių eksportui į trečiąsias šalis;
• Noras tobulėti, savarankiškumas, organizaciniai gebėjimai, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Savarankiškumas, kruopštumas, gebėjimas planuoti laiką, paskirstyti prioritetus, atsakingumas.

PRIVALUMAI:
• Anglų kalbos mokėjimas.

Įmonė siūlo

Savarankišką, atsakingą ir perspektyvų darbą augančioje kompanijoje, profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.

Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 800 - 1000 €.

Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (5) 269 1076.
Kontaktinis asmuo: Rasa.