
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) anglų kalba (tik įeinantys skambučiai)
Darbo aprašymas
Būsite atsakingas už siuntų koordinavimą: bendravimą su užsienio klientais telefonu, informacijos apie siuntos statusą sekimą ir pateikimą klientams.
Reikalavimai
- Puikios anglų kalbos žinios;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Greita orientacija, komunikabilumas.
Įmonė siūlo
- Vertingą klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtį su lyderiaujančia logistikos kompanija;
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojantį priedą;
- Intensyvų ir kokybišką mokymų ciklą;
- Įdomų darbą stabilioje tarptautinėje kompanijoje;
- Jauną, draugišką kolektyvą;
- Galimybę derinti studijas ir darbą (darbas 0,75 arba 1 etatu; 30 arba 40 val. per savaitę).
Kita informacija: informuosime tik atrinktus kandidatus